ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ÉS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az www.otthonmester.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:
• Cégnév: Suba József Attila E.V.
• Székhely: 1091, Budapest, Üllői út 71, 6.em 28
• Adószám: 78790685-1-43
• Szerződés nyelve: magyar
• Elektronikus elérhetőség: info@otthonmester.hu
• Telefonos elérhetőség: +36304313106
• Számlaszám: 11709040-21445138
A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:
Név: V & ZS 98 Bt.
Székhely: 4251, Hajdúsámson, Bartók Béla utca 21
Email cím: info@szerverem.hu

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben kizárólag tárhelyszolgáltató.
A weboldal üzemeltetője és tulajdonosa Suba József Attila E.V.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Elektromos fűtés rendszerek, fűtőpanelek, kazánok, fűtőkábelek és napelem rendszerek.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

3. Rendelési információk
A megjelenített termékek megvásárolhatóak a Webáruházon keresztül, illetve online is megrendelhetőek, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, illetve a weboldalon feltüntetett árak nem tartalmazzák a kiszállítás díját Magyarországon belül.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt. Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy a Szolgáltatói adatok között rögzített telefonszámon vagy email címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval.

A rendelés menete:

1. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti. A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül.

2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy meg tekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni kérjük menjen vissza a termékek menüpontba. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

3. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, a Szolgáltatói adatok (telefonszám vagy e-mail cím) segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy „ Sikeres megrendelés ” visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

4. Megrendeléshez szükséges adatok
Amennyiben vásárolni szeretne, a vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét és telefonszámát. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai vagy marketing jellegű üzenetet küldjön számukra. A hírlevélről való leiratkozást az üzemeltető tudja írásos kérelemre törölni a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből jogtalanul mást töröljön a hírlevélre történt feliratkozásából.
5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08:00 – 18:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében átlagosan 3-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, amennyiben még beszerezhető a pontos szállítási időről emailben vagy telefonon fogjuk Önt értesíteni.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja
• Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor egy díjbekérő számlát küldünk Önnek melyben a díjbekérő számla sorszámára vagy a megrendelési azonosítószámra kell a közlemény rovatban hivatkozni. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.

• Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén készpénzben forintban fizeti meg a termék vételárát.

• Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél vagy az általunk adott árajánlat alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

7. Szállítási határidő
Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében átlagosan 3-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, amennyiben még beszerezhető a pontos szállítási időről emailben vagy telefonon fogjuk Önt értesíteni.

8. Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendelések kiszállítását szerződött partenereink teszik meg, bizonyos esetekben pedig saját autóval szállítjuk a megrendelt árut a szállítási címre. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik átlagosan 08:00-17:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény teljes ellenértékét.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését a terméknek kizárólag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

9. Kiszállítással kapcsolatos információk
A kiszállítás alatt álló küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a futár cég felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

10. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa kifizetett termék teljes vételárát visszatéríteni, a szállítási költség kivételével mivel ingyenes szállítást biztosítunk az ügyfeleink számára. Vásárlástól való elállás esetén a vevőt terheli az adott termék visszaküldésének teljes költsége. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
• olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
• olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

11. Jótállási feltételek:
Cégünk eltérő garanciális időtartamot vállal a különböző gyártmányú termékekre. A jótállás az anyag és a gyártás hibából eredő meghibásodásra vonatkozik.

A jótállási határidő kezdete:
A fogyasztói szerződés esetében a teljesítés a fogyasztó részére való átadással történik meg.
A jótállási idő az áru készhezvételének napjától indul.
A jótállási igény a jótállási jeggyel vagy számlával érvényesíthető.
A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a vásárló részére történő átadásának az elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.

A vásárló jótállásán alapuló jogai:
A jótállásra kötelezett, a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a vevőnek a törvényből eredő jogait nem érinti.
A jogosult a jótállási határidő alatt bármikor közölheti kifogását a kötelezettel.

Hibás termék esetében:
A vásárló elsősorban kijavítását vagy kicserélését követelheti a terméknek. A választás lehetősége nem áll fenn abban az esetben, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
A jótállásra kötelezettnek törekednie kell arra, hogy a termék javítását vagy kicserélését legfeljebb 15 napon belül elintézze.
Ha sem a kijavítás, sem a kicserélés nem valósul meg, akkor a fogyasztó elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Ha a vásárló a hibát szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy ismernie kellett, a kötelezett mentesül a szavatossági felelősség alól.
A termék kicserélése esetén a garancia időtartama az eredeti vásárlás kezdetétől számítandó.

A vásárlónak kinél és mikor kell bejelentenie a jótálláson alapuló igényét?

– A vásárlónak a jótálláson alapuló igénye érvényesítésével kapcsolatos nyilatkozatát a kereskedőnek vagy a jótállás keretébe tartozó javításokat rendeltetésszerűen végző javítószolgálatnak/ szerviznek kell bejelentenie.

– A jogosult, a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles a kifogását bejelenteni.

– Fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni.

– A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló a felelős.

Jótállási felelősség kizárása:
– A jótállás feltétele a szakszerűen történő üzembe helyezés.
– A jótállási felelősség nem áll fenn, ha a hiba rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be.
-A rendeltetésellenes használat elkerülése céljából kérjük, olvassa el a termékhez mellékelt kezelési útmutatót, az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be, mert az eltérő használat, helytelen kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén a készülékért jótállást nem tudunk vállalni.
– Ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a kötelezett mentesül a szavatossági felelősség alól.
– A nem szakszerű beüzemelésből eredő hibáért a forgalmazó a felelősséget kizárja.
– A jótállási igény elbírálása során, a peres vagy peren kívüli eljárás esetén, bevonásra kerül a beüzemelést végző személy.

Megszűnik a jótállás díjtalan javítási kötelezettsége:

– Ha a terméket szakszerűtlenül szerelték be vagy nem tartották be a kezelési karbantartási útmutatóban foglaltakat (pl: túlterhelték a vezérlést, magasabb feszültségű hálózatra lett bekötve a termék mint amennyit gyárilag elbír stb.)
– Ha a terméket fizikailg megsértették
– Ha a termék meghibásodását szakszerűtlen tárolás, javítás,elemi kár okozta
– Ha a termék típusa nem egyezik meg a jótállási jegyben szereplő típussal
– Ha nincs meg a vételt igazoló bizonylat: számla/blokk

A meghibásodással tovább használt terméknél a meghibásodásból fakadó további és súlyosabb hibák a jótállás keretében nem orvosolhatók, és az ilyen okból bekövetkezett baleset, sérülés következményei a jótállásra kötelezettre, forgalmazóra, gyártóra nem átháríthatóak.

Szavatossági jogok:
Az általunk forgalmazott termékekre eltérő idejű garancia vonatkozik amely gyártók szerint szinte minden esetben más, az adott termékcsoportokra vonatkozó garanciális időtartam a termék adatlapján található. Amennyiben ez nincsen feltüntetve, kérjük vegyék fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy email-en keresztül.

Hibás teljesítésnek minősül a szolgáltatott dolog szakszerűtlen összeszerelése, ha a szerelés, szerződéses kötelezettség és azt a kötelezett vagy olyan személy végezte, akinek magatartásáért a kötelezett (javítószolgálat) felelős.

Ha a jogosult a hibát szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy ismernie kellett, a kötelezett mentesül a szavatossági felelősség alól.

A fogyasztói szerződés esetében az ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dologtermészetével vagy hiba jellegével összeegyezhetetlen. A felek ettől eltérő megállapodása semmis.

Hibás teljesítés esetén a vásárló:

a. elsősorban választása szerint kijavítást vagy kicserélést, kérhet, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy a kötelezettnek a másik igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a vásárlónak okozott kényelmetlenséget.
b. ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy a kötelezettségének nem tud eleget tenni- választása szerint- megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs.

A kijavítást vagy kicserélést a dolog tulajdonságaira és vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel, megfelelő határidőn belül, a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

A kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a vásárló a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja.

A vásárló a kijavításig vagy kicserélésig az ellenszolgáltatás arányos részét visszatarthatja.
A fogyasztói szerződésben semmis az a kötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényében meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el.

A vásárló a választott szavatossági jogokról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott kárt köteles a kötelezettnek megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettnek jelezni.

Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

Ha a jogosult, jótállási igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha hiba a jellegénél vagy a dolog természetnél fogva a meghatározott határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje tartós használatra rendelt dolog esetében a teljesítés időpontjától számított 1 év.

A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt kellékhiányt előidézte. Ha azonban a vásárló a szavatossági igényét a dolognak- a megjelölt hiba szempontjából-elkülöníthető részére tekintetben érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

A szavatossági jogok ugyanabból a jogalapból eredő követeléssel szemben kifogásként a határidő eltelte után is érvényesíthetők.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével és szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek- ideértve különösen az anyag- és a munka költségeket- a kötelezettet terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis.

Kicserélés vagy elállás esetén a vásárló nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

Szavatossági jogainak érvényesítésén kívül a vásárló a hibás teljesítésből eredő kárának megtérítését is követelheti a kártérítés szabályai szerint.

Eljárás a hiba jellegével kapcsolatos vita esetén: Ha a vásárlóval vita keletkezne/ pl. a hiba jellege, a termék javíthatósága, a javítás módja, az értékcsökkenés és javítószolgálat közötti mértéke/ és a felek nem tudnak megegyezni, a felügyeleti szervhez kell forduljanak.

Felügyeleti szerv: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 1088 Budapest József krt. 6.

Szakvélemény kiadására jogosult szerv:
Bármely olyan szervezet, mely a megfelelő eszközökkel szaktudással rendelkezik és tevékenységi körébe bele tartozik.

A szakvélemény a kérelmező részéről díjköteles.

A szakvélemény a forgalmazóra nézve nem kötelező érvényű.

Ha a forgalmazó / gyártó nem fogadja el a szakvéleményt, akkor a fogyasztó a peren kívüli megegyezés érdekében a Békéltető Testülethez (mely az ügyben eljár, max. 60 napon belül határozatot hoz, a panaszt és az ajánlást nyilvánosságra hozhatja) vagy a Bírósághoz fordulhat.

Minden további vita estén az illetékes Városi Bírósághoz- Budapesten a Pesti Központi Kerületi Bírósághoz- fordulhat.

Panaszával, észrevételével forduljon hozzánk bizalommal:

E-mail : info@otthonmester.hu
+36304313106

12. Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója (Pl: futárszolgálat / központi iroda ahonnan a kiszállítás történik: Czinege és Fiai Kft és Simply Red Solar Kft.), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez és a hírlevelek kiküldésére használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A rendelés leadásokor megadott bizalmas adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli A hírlevélről való leiratkozást az üzemeltető tudja írásos kérelemre törölni a rendszerből. Személyes adatainak törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az üzemeltetőtől.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

13. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók

0
Kosár
  • No products in the cart.